Een klacht melden

Wij vinden het in eerste instantie vervelend dat u op deze pagina terecht bent gekomen. Zorgzaamheid, vriendelijkheid en behulpzaamheid staat bij ons zeer hoog op het lijstje. Heeft u een klacht of een opmerking over uw behandeling of over iets anders? Dan horen wij graag van u! Wij gaan graag met u in gesprek om tot een oplossing te komen. Hieronder leest u hoe u dat het beste kunt doen.

Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij het volgende van u.

Maak uw klacht aan ons kenbaar. Wij zijn er om u voor, tijdens en na een behandeling te helpen. Dit kunnen we alleen zo goed mogelijk doen, als u uw klacht of opmerking aan ons verteld.

Om uw klacht of opmerking kenbaar te maken, vragen wij u om uw klacht of opmerking zo duidelijk mogelijk te omschrijven en naar ons te mailen op backoffice@dentalluxe.nl.

Wij gaan graag het gesprek met u aan om te kijken waar het fout ging en hoe we dit kunnen voorkomen in de toekomst. U als patiënt staat bij ons centraal!

Samen met u komen we tot een oplossing.

Bent u toch niet tevreden met de oplossing die wij u bieden? Tandartspraktijk Den Haag Centrum is lid van de ANT (Associatie Nederlandse Tandartsen).

De ANT klachtenfunctionaris kan u hulp bieden bij het oplossen van uw klacht, door u te adviseren en zo nodig te bemiddelen tussen u en uw tandarts. Via onderstaande knop gaat u naar de website van de ANT. Hier staat nader informatie over de stappen die u moet ondernemen zodat uw klacht in behandeling genomen kan worden door de ANT.

Zo kunt u contact opnemen met de ANT: